22 listopada 2007

Eros dla Vanity Fair: "Nie umiem obchodzić się z kobietami"

W wywiadzie Eros zdradza plany na najbliższe miesiące, oraz pewne fakty ze swojego życia. Zapraszamy do lektury.

"Nie umiem obchodzić się z kobietami"


Włoski król popu Eros Ramazzotti wyznaje: "Muszę uczciwie przyznać, nie umiem obchodzić z kobietami. Nie jestem przyzwyczajony do budowania związków. 'Pierwszy raz' miałem w wieku 19 lat. Do 14 roku życia nosiłem okulary, co mnie blokowało. Przed Michelle (Hunziker, była żona) nie żyłem nigdy razem z kobietą" - mówi 44-letni artysta w wywiadzie dla magazynu Vanity Fair.

"Niekończące się oferty seksu"

"Czasem brakuje mi poważnego związku, aczkolwiek chętnie przebywam sam. W moim wieku jest to jednak trudne. Ofert seksu jest nieskończenie wiele, ale przecież to trudne, by znaleźć właściwą osobę i zbudować głęboki związek. Kobiety albo chcą poznać gwiazdę, a nie osobę, albo boją się być wykorzystane" - mówi Ramazzotti.

Włoska gwiazda planuje 14 grudniu zagrać w rumuńskim Sybinie (Sibiu) wielki koncert. Potem wystąpi jako gość na festiwalu Sanremo. Wiosną zacznie trasę koncertową w Australii. "Po moim powrocie marzy mi się wielki koncert z przyjaciółmi z całego świata w rodzaju Ramazzotti&Friends. Megakoncert w Rzymie - mieście, które kocham" - kończy Ramazzotti.