18 lutego 2007

Eros w kampanii Radia Zet

Kilka lat temu bylismy świadkami kampanii RMF FM, której twarzą, oprócz wielu innych artystów był Eros. Billboardy z twarzą Włocha można było spotkać w całej Polsce. Teraz Ramazzotti jest wśród muzyków występujących w kampanii Radia Zet. Nowe hasło tej kampanii to "Siła Muzyki!"

Radio ZET kreuje to, co w muzyce nowe i ważne, odkrywa najnowsze trendy, gra piosenki, które aktualnie są na szczytach list przebojów oraz największe hity ostatnich lat – taka właśnie jest siła muzyki Radia ZET.


Oprócz Erosa w kampanii zgodzili się wziąc udział: Monika Brodka, Mel C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Magda Wójcik – Goya, Edyta Górniak, In-Grid, Kasia Kowalska, Madonna, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piasek, Marcin Rozynek, Kate Ryan, Piotr Rubik, Stachurski, Sugababes.

Kampania reklamowa promująca hasło Radio ZET. Siła Muzyki! wystartowała w telewizji i prasie od 5 stycznia 2007 roku. Za kreację kampanii odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Na antenie Radia ZET pojawiły się również nowe jingle, wyprodukowane w Londynie przez studio Wise Buddah Jingles & Music Imaging.